Школа є сутністю Майбутнього, і вона вміє спрямовувати дітей лише в Майбутнє. Ш.Амонашвілі

/Files/images/kobzun_om/SDC10264.JPG

Виховна робота в нашому класі починається з першого святкового дня - Першого дзвоника, першого уроку, перших вражень учнів та їхніх батьків. Моє завдання: створити відповідні умови для творчого зростання, духовного збагачення особистості, здорової морально та фізично.
Перша зустріч із класним керівником, перше написане добре слово, прочитана чарівна казка мають стати опорою у взаєминах: дитини та вчителя, дитини та батьків, батьків і школи. Адже саме в молодших класах:

● формуються цінності колективного життя класу;

● встановлюються дружні відносини між учнями та класним керівником.

У сучасних умовах вчитель повинен на високому рівні володіти не лише сучасними формами та методами навчання, а й новітніми виховними технологіями, не лише вивчати педагогічні напрацювання видатних педагогів і науковців, а й створювати свої програми з навчання та виховання, досліджувати, аналізувати, інтерпретувати індивідуальні здібності та уподобання молодших школярів.
Активна творча діяльність підвищує інтелектуальний потенціал школярів, підвищує інтерес до навчання, позитивно впливає на формування моральних рис і світогляду.
Про кого найчастіше говорять та згадують учні? Хто для них є авторитетом після батьків? Звичайно, це класний керівник, який виступає і другом, і порадником для малечі. Його діяльність передбачає:

● забезпечення життя та здоров'я учнів;

● засвоєння учнями навчальної програми;

● створення позитивного, здорового психологічного мікроклімату;

● виховання почуття патріотизму, формування громадянсько-правового досвіду;

● профілактичну роботу з учнями групи ризику.

Особистісно зорієнтований підхід до виховного процесу, відпрацьована система художньо-творчої діяльності учнів початкової школи дають змогу виявити талановитих учнів; досягти найвищих результатів завдяки участі в різних фестивалях, конкурсах, оглядах художньої самодіяльності тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 185

Коментарi