Поради учителю,
який готує учня до участі у конкурсі

Вчителеві, який готує учня до участі в інтелектуальному чи творчому конкурсі, слід пам’ятати, що здібність учня може бути загальною, коли дитина має потяг до різних видів інтелектуальної праці та мистецтва, але може бути і спеціальною, коли інтерес проявляється до якогось одного виду діяільності (музичний, художній, спортивний напрями тощо).
Завдання педагога – створювати умови, за яких схильність дітей до нового, нестандартного, їхнє бажання самостійно вирішувати поставлені завдання можуть бути реалізовані в рамках освітнього закладу.Така робота передбачає ряд складових, які дозволять учителеві залучити учня до участі в різноманітних інтелектуальних та творчих конкурсах, зокрема:

  • має бути створена ситуація свободи вибору;
  • наявна допомога та підтримка;
  • створення ситуації успіху;
  • заохочення учня до самостійної діяльності;
  • заохочення до спільної діяльності «вчитель – учень»;
  • повага до самоосвіти;
  • співпраця з вихованцем.
    • Сучасна педагогічна наука визначає наступні риси, якими має володіти вчитель, який співпрацює з учнем і готує останнього до конкурсу:
    • доброзичливість і чуйність;
    • цілеспрямованість і наполегливість;
    • розуміння психології учня;
    • високий інтелектуальний рівень;
    • широке коло інтересів;
    • готовність до виконання найрізноманітніших обов’язків, пов’язаних із підготовкою учня;
    • жвавість, активність, почуття гумору;
    • гнучкість, готовність переглянути свої погляди;
    • здатність до постійного самооновлення, емоційна стабільність і вміння переконувати.

/Files/images/kobzun_om/konkursi_uchnv/Healkj78.png

Кiлькiсть переглядiв: 271

Коментарi