Поради учителю,
який готує учня до участі у конкурсі
Вчителеві, який готує учня до участі в інтелектуальному чи творчому конкурсі, слід пам’ятати, що здібність учня може бути загальною, коли дитина має потяг до різних видів інтелектуальної праці та мистецтва, але може бути і спеціальною, коли інтерес проявляється до якогось одного виду діяільності (музичний, художній, спортивний напрями тощо).
Завдання педагога – створювати умови, за яких схильність дітей до нового, нестандартного, їхнє бажання самостійно вирішувати поставлені завдання можуть бути реалізовані в рамках освітнього закладу.Така робота передбачає ряд складових, які дозволять учителеві залучити учня до участі в різноманітних інтелектуальних та творчих конкурсах, зокрема:
- має бути створена ситуація свободи вибору;
- наявна допомога та підтримка;
- створення ситуації успіху;
- заохочення учня до самостійної діяльності;
- заохочення до спільної діяльності «вчитель – учень»;
- повага до самоосвіти;
- співпраця з вихованцем.
- Сучасна педагогічна наука визначає наступні риси, якими має володіти вчитель, який співпрацює з учнем і готує останнього до конкурсу:
- доброзичливість і чуйність;
- цілеспрямованість і наполегливість;
- розуміння психології учня;
- високий інтелектуальний рівень;
- широке коло інтересів;
- готовність до виконання найрізноманітніших обов’язків, пов’язаних із підготовкою учня;
- жвавість, активність, почуття гумору;
- гнучкість, готовність переглянути свої погляди;
- здатність до постійного самооновлення, емоційна стабільність і вміння переконувати.
Кiлькiсть переглядiв: 271