ПЕРША ВЧИТЕЛЬКА

Я зазирну в маленькі оченята,
дитячої долоньки я доторкнусь руками,
Пишу життя, яке мої малята
Із пам*яті не викреслять з роками.

Свій скарб батьки довірили мені,
Щоб йти в майбутнє вірними стежками.
Я пам*ятати буду навіть уві сні
Таке звання почесне - "друга мама"!




/Files/images/Изображение 791.jpg
Сулима Лариса Валентинівна
Дата народження15.04.1965
Освітавища
Фахвчитель початкових класів
Посадавчитель початкових класів
Кваліфікаційна категоріявища
Педагогічний стаж29 років
Адреса досвідуНовопавлівська ЗОШ Врадіївської райдержадміністрації

ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:

Формування ключових і предметних компетентностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій

Сьогодні до школи приходять діти , які живуть в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі, і щоб скористатися його перевагами, потрібно переосмислити самоцінність знань і самодостатність себе як джерела інформації.

Переді мною, як і перед школою, постало важливе завдання: підготувати дітей до дорослого життя так, щоб вони не втратили моральних орієнтирів, знайшли сенс життя, змогли найефективніше та найповніше реалізувати свої здібності і переконання.

Компетентнісний підхід у навчанні вимагає, щоб сучасні навчальні засоби виконували не тільки інформаційну, а й мотиваційну та розвивальну функції. Важливим чинником успішного формування предметних і ключових компетентностей молодших школярів є добір учителем найбільш ефективних засобів, методів, прийомів навчання і форм організації навчальної діяльності

Для формування оцінки рівня сформованості ключових компетентностей використовую інтерактивні технології, які ґрунтуються на діалозі, моделюванні ситуації вибору, вільному обміні думками тощо. Саме інтерактивні методи ( «мікрофон», «позначка», «кубування», «сенкан», «незакінчене речення», «асоціативний кущ» та ін. )дають змогу під час проведення уроків в початковій школі створити таке навчальне середовище, в якому формується соціальна компетентність, розвивається світогляд, зв’язне мовлення, характер дитини. Навчально-виховний процес організовується так, що учні мають змогу вчитися співпрацювати в парах, групах, формувати свої власні ідеї та думки, навчаються критично мислити , сперечатися на задану тему.

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

Любити учня всяким - талановитим чи не дуже,

веселим чи сумним,

спокійним чи непосидючим…

Спілкуватися з ним, навчати й радіти,

бо учень – це свято,

яке триває доти – поки ти з ним.

Кiлькiсть переглядiв: 408

Коментарi