Педагогічний колектив школи – це творча співдружність однодумців, в якій кожен робить свій індивідуальний внесок у колективну творчість, кожен збагачується духовно завдяки творчості колективу, і в той же час духовно збагачує своїх колег.

Педагогічний колектив школи– це команда професіоналів, майстрів, спеціалістів.

Педагогічний колектив школи– це хранителі духовності, традицій, які об’єднані єдиною педагогічною ідеєю.

Науково-методична проблема школи:

«Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму».

Педагогічна майстерність – це висока майстерність навчання, виховання, що постійно вдосконалюється, доступна кожному педагогу, основи якої складають професійні знання, уміння і здібності.

/Files/images/bunchuk_l/a73a8d84a1bf.jpg

Основні напрями діяльності закладу освіти на 2022/2023 навчальний рік


– виконання основних положень Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті; законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних, регіональних та районних освітніх програм;
– забезпечення виконання конституційних вимог щодо рівного доступу до здобуття повної загальної середньої освіти;
– створення належних умов для навчання і виховання дітей, розвитку інноваційної діяльності та педагогічної ініціативи;
– формування інтелектуально розвиненої, соціально активної, морально і фізично здорової особистості;
– дотримання норм безпеки життєдіяльності, охорони життя і здоров’я всіх учасників освітнього процесу;
– зміцнення матеріально-технічної бази закладу освіти.

Навчальна робота:


– забезпечення якісного виконання навчальних планів та програм;
– створення умов для профільного навчання;
– організація диференційованого навчання учнів;
– продовження роботи з обдарованими дітьми, сприяння розвитку їх таланту, проводення індивідуальної роботи для самореалізації їх здібностей, залучення їх до різноманітних інтелектуальних змагань, конкурсів, турнірів;
– підвищення результативності участі в предметних олімпіадах, конкурсах, турнірах;
– сприяння участі учнів у роботі МАН;
– використання в педагогічному процесі нових сучасних технологій із залученням учнів до активної участі у ньому.

/Files/images/bunchuk_l/tiger-1297031150.jpg

Виховна та соціальна робота:


– забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників освітнього процесу;
– виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод громадянина, почуття власної гідності, свідомого ставлення до своїх обов'язків;
– виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу;
– виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів;
– запобігання правопорушень учнів, організація профілактичної роботи з правового виховання;
– сприяння засвоєнню духовних цінностей та ідеалів, виховання культури поведінки;
– розвиток прагнення до освіти, творчого вдосконалення, здатності до самодисципліни, самооцінки, вміння відповідати за свої вчинки;
– організація змістовної позакласної та позаурочної роботи;
– продовження роботи щодо вдосконалення шкільного самоврядування.

Методична робота:


– розробка та впровадження рейтингової оцінки професійної діяльності вчителів на основі результатів роботи (моніторинг навчальних досягнень, участь у олімпіадах тощо);
– розробка та впровадження у навчальний процес комп’ютерних технологій;
– продовження оновлення методичної бази навчальних кабінетів;
– забезпечення результативної участі вчителів у конкурсах професійної майстерності різного рівня;
– виявлення нових педагогічних ідей, фактів, нових педагогічних цінностей;
– підвищення професійної компетенції вчителя, поширення та пропаганда передового педагогічного досвіду;
– здійснення методичної допомоги молодим спеціалістам.

/Files/images/bunchuk_l/Напр.роб1.jpg

Адміністративна діяльність:


– адекватна оцінка особистого внеску кожного співробітника до результатів роботи школи;
– продовження системи управління закладом освіти на основі моніторингу.

Склад Методичної Ради школи:



1. Сулима Л.В.— голова МР, заступник директора з НВР.

2. Ситник Г.Г. — голова координаційної ради по роботі з обдарованими дітьми.

3. Белінська Н.О.— голова методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін.

4. Кобзун А.В.— голова методичного об'єднання вчителів оздоровчо-мистецьких дисциплін

5. Гайван Л.Г. — голова методичного об'єднання вчителів початкових класів.

6. Красіловська Г.П.— голова методичного об'єднання вчителів природничо —математичних дисциплін.

7. Кобзун О.М.— голова методичної комісії класних керівників.

План засідань науково-методичної ради школи на 2022-2023 н.р.

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

І ЗАСІДАННЯ

Вересень

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Завдання методичної служби на новий навчальний рік.

ЗДНВР

Голови МО

2.

Затвердження планів роботи.

ЗДНВР

3.

Інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2022/2023 н. р.;

ЗДНВР

Голови МО

4.

Розподіл обов’язків між членами методичної ради

ЗДНВР

5.

Атестація членів педагогічного колективу в 2022 /2023 н. р.

ЗДНВР

6.

Інструктаж щодо ведення і заповнення класних журналів 1-4 класів та опрацювання Інструкції щодо ведення Класного журналу.

ЗДНВР

Голови МО ПШ

7.

Підготовка та проведення І та ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

ЗДНВР

Голови МО

8.

Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації педагогів у поточному навчальному році

Сулима Л.В.

9.

Методика проведення першого уроку

Пед.-орг.

11

Інструктаж щодо ведення і заповнення класних журналів у 5 класі

ЗДНВР, голови МО

12.

Огляд нормативних документів, новинок психолого – педагогічної літератури.

Голови МО

ІІ ЗАСІДАННЯ

Листопад

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Впровадження новітніх педагогічних технологій у навчально-виховний процес.

ЗДНВР, голова МО ПШ

2.

Про підсумок проведення шкільних предметних олімпіад та участь учнів і у районних олімпіадах.Затвердження списків учнів для участі у районних олімпіадах з базових дисциплін.

Керівники МО, ЗДНВР,

Вчителі - предметники

3.

Виконання Інструкції з ведення ділової документації в закладі, єдиний орфографічний режим.

ЗДНВР

4.

Про хід атестації вчителів у 2022/2023 навчальному році.

ЗДНВР

ІІІ ЗАСІДАННЯ

Січень

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Виконання планів ШМО за І семестр, стан методичної роботи.

Голови МО ЗДНВР

2.

Моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр, виконання навчальних програм.

ЗДНВР

4.

Про стан викладання української мови і літератури у 5 класі НУШ

ЗДНВР

5.

Про відвідування учнями навчального закладу.

Директор гімназії

6.

Результати перевірки стану ведення зошитів та щоденників у у 5-9 класах.

ЗДНВР

7.

Поповнення картотеки ППД

ЗДНВР, голови МО

8.

Огляд методичної літератури

ІVЗАСІДАННЯ

Квітень

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Про стан вивчення правознавства і людини і світ та географії.

Керівники МО,

2.

Робота з обдарованими дітьми. Підсумки участі у предметних олімпіадах, конкурсах.

Вчителі-предметники

3.

Вивчення нормативних документів щодо організованого закінчення 2022/2023 н.р. та проведення ДПА у 4,9 класах

ЗДНВР

4.

Про підсумки атестації педагогічних кадрів , які атестувалися в 2022/ 2023 році.

ЗДНВР.

V ЗАСІДАННЯ

Червень

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Підбиття підсумків підвищення кваліфікації педагогічних працівників за навчальний рік.

ЗДНВР.

2.

Результати адаптації учнів 1 і 5 класів до навчання.

ЗДНВР, класні керівники 1 та 5 класу

3

Стан виконання навчальних програм. Моніторинг за ІІ семестр та рік.

члени ради,

4

Обговорення робочого навчального плану на 2023/2024 н.р. (варіативна складова).

Члени ради

5

Виконання наказу про методичну роботу в школі.

ЗДНВР

6

Про підсумки проведення ДПА в 4 класі.

Класний керівник 4 класу

7

Про підготовку та проведення ДПА в 9 класі.

Класний керівник 9 класу

8

Діяльність роботи шкільних МО та звіти керівників МО про проведену роботу.

Керівники МО

9

Обговорення проект плану роботи на новий навчальний рік.

ЗДНВР, члени ради

10

Огляд новинок літератури

ПОРАДИ МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ
1. Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки, чи чисто в класі.
2. Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.
3. Не витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки, зокрема систему взаємоперевірки.
4. Поясніть учням мету, завдання уроку.
5. Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.
6. Не поспішайте виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники.
7. Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці – пропонуйте учням більше писати, розв'язувати приклади.
8. До кожного учня шукайте індивідуальний підхід.
9. Під час використання технічних засобів навчання, комп'ютерної техніки, наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.
10. Під час організації самостійної роботи, усних відповідей не квапте учнів.
11. Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів розвиваючого навчання.
12. Звертайте увагу на виховні аспекти уроку: працездатність, бережливість, зібраність.
13. Домашнє завдання потрібно давати з поясненням. Не затримуйте учнів після дзвоника. В перших-сьомих класах обов'язково проводьте фізкультхвилинку в середині уроку.
14. Пам'ятайте: кожен урок не повинен бути схожим на попередній.
Кiлькiсть переглядiв: 607

Коментарi