Педрада № 3

Про атестацію та курсову перепідготовку педагогічних працівників в 2017-2018 н.р

Атестація та курсова перепідготовка педагогічних працівників в 2017-2018 н.р., буде проводитися відповідно до Закону України «Про освіту» (ст..51), та Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом МОН України від 06.10.2010 р. № 930 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010р. за № 1255/18550 із змінами та доповненнями, затвердженими наказом МОН України від 08.08.2013 №1135 «Про затвердження Змін До типового положення про атестацію педагогічних працівників» і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2013р. за №1417/23949 та наказом МОН України від 10 вересня 2013 року за №1/9-617 «Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників».

Ознайомлено педагогічних працівників з Ст. 59 Закону України «Про освіту».

«Педагогічні та науково-педагогічні працівники мають право підвищувати кваліфікацію у закладах освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою. Результати підвищення кваліфікації у таких закладах освіти не потребують окремого визнання і підтвердження.»

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_095735.jpg

Про рівень готовності та адаптація учнів 1 класу.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_100823.jpgУ 1 класі працює вчитель вищої категорії Сулима Лариса Валентинівна, педагогічний стаж роботи якої складає 31 рік.

Навчальна база дає змогу на сучасному науково-методичному рівні проводити навчання учнів 1 класу. Навчальний процес організовується відповідно до нових навчальних програм.

На своїх уроках вчитель поєднує освітні, розвивальні, виховні функції навчання.

Застосовуються такі засоби навчання: таблиці, ілюстрації, ТЗН, картки, підручники, записи на дошці.

За рахунок методично грамотної організації, учитель привчає учнів до навчання та долати посильні труднощі.

Про адаптацію учнів 5 класу до навчання в основній школі.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_102509.jpg

Всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі. Вчителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. Майже на всіх уроках спостерігається сприятлива психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю вчителів до учнів.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_105134.jpg

Класним керівником 5 класу Сулковською Т.В. проводиться індивідуальна робота з учнями, налагоджена тісна співпраця з їх батьками (проводилися батьківські збори, індивідуальні співбесіди).

По питані співпраця «Учитель- учень». Перші кроки щодо порозуміння. Психолого-педагогічна характеристика класу виступила класний керівник 5 кл Сулковська Т.В.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_104140.jpg

Кобзун А.В.розповів, що за період з 1 вересня учні 5-го класу показали себе, як добре організований клас. Діти знають прийоми самоконтролю під час занять фізичними вправами, добре виконують вправи на відновлення після фізичних навантажень. Учні 5 класу добре засвоюють теоретичний та практичний матеріал, передбачений програмою з фізичної культури. Нормативні вправи майже всі діти виконують на достатній та високий рівень.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_105343.jpg

П'ятикласники в позаурочний час: захоплення, умови формування творчих здібностей, перспективи- розповіла педагог –організатор Ситник Г.Г. Учні 5 класу беруть активну участь у проведенні загальношкільних свят та лінійок, є учасниками різноманітних шкільних конкурсів.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_104613.jpg

Складання портфелів п'ятикласника, директора школи, вчителя, поклавши до них все необхідне для успішної адаптації дитини в середній школі.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_110150.jpg

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_110436.jpg

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_110848.jpg

Отже, успішній адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі сприятимуть цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.

Для учня і для учнівського колективу перехід у п'ятий клас може стати початком нового життя, нових успіхів, розкриттям нових граней характеру, власних здібностей, прихованих ресурсів. Тож бажаємо нашим п’ятикласникам гідно нести своє звання, крокувати до олімпу.

Співпраця вчителя і учня під час виховних годин.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_111002.jpg

Мета сучасного виховання спрямована на розвиток особистості учня, проектування і становлення унікального образу його життєдіяльності, зацікавленості кожної дитини у виявленні свого життєвого досвіду, прояву своєї індивідуальності. Сучасні виховні технології – запорука тісної співпраці класного керівника з вихованцями.

/Files/images/bunchuk_l/IMG_20171101_113040.jpg

Кобзун О.М. розповіла, що свою роботу, як класного керівника намагається будувати на рівні сучасної педагогіки, враховувати, удосконалювати відомі ідеї, методики, теорії.

Кiлькiсть переглядiв: 202

Коментарi