Про атестацію та курсову перепідготовку педагогічних працівників в 2017-2018 н.р
Атестація та курсова перепідготовка педагогічних працівників в 2017-2018 н.р., буде проводитися відповідно до Закону України «Про освіту» (ст..51), та Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом МОН України від 06.10.2010 р. № 930 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010р. за № 1255/18550 із змінами та доповненнями, затвердженими наказом МОН України від 08.08.2013 №1135 «Про затвердження Змін До типового положення про атестацію педагогічних працівників» і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2013р. за №1417/23949 та наказом МОН України від 10 вересня 2013 року за №1/9-617 «Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників».
Ознайомлено педагогічних працівників з Ст. 59 Закону України «Про освіту».
«Педагогічні та науково-педагогічні працівники мають право підвищувати кваліфікацію у закладах освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою. Результати підвищення кваліфікації у таких закладах освіти не потребують окремого визнання і підтвердження.»
У 1 класі працює вчитель вищої категорії Сулима Лариса Валентинівна, педагогічний стаж роботи якої складає 31 рік.
Навчальна база дає змогу на сучасному науково-методичному рівні проводити навчання учнів 1 класу. Навчальний процес організовується відповідно до нових навчальних програм.
На своїх уроках вчитель поєднує освітні, розвивальні, виховні функції навчання.
Застосовуються такі засоби навчання: таблиці, ілюстрації, ТЗН, картки, підручники, записи на дошці.
За рахунок методично грамотної організації, учитель привчає учнів до навчання та долати посильні труднощі.
Всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі. Вчителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. Майже на всіх уроках спостерігається сприятлива психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю вчителів до учнів.
Класним керівником 5 класу Сулковською Т.В. проводиться індивідуальна робота з учнями, налагоджена тісна співпраця з їх батьками (проводилися батьківські збори, індивідуальні співбесіди).
По питані співпраця «Учитель- учень». Перші кроки щодо порозуміння. Психолого-педагогічна характеристика класу виступила класний керівник 5 кл Сулковська Т.В.
Складання портфелів п'ятикласника, директора школи, вчителя, поклавши до них все необхідне для успішної адаптації дитини в середній школі.
Для учня і для учнівського колективу перехід у п'ятий клас може стати початком нового життя, нових успіхів, розкриттям нових граней характеру, власних здібностей, прихованих ресурсів. Тож бажаємо нашим п’ятикласникам гідно нести своє звання, крокувати до олімпу.
Мета сучасного виховання спрямована на розвиток особистості учня, проектування і становлення унікального образу його життєдіяльності, зацікавленості кожної дитини у виявленні свого життєвого досвіду, прояву своєї індивідуальності. Сучасні виховні технології – запорука тісної співпраці класного керівника з вихованцями.
Кобзун О.М. розповіла, що свою роботу, як класного керівника намагається будувати на рівні сучасної педагогіки, враховувати, удосконалювати відомі ідеї, методики, теорії.