/Files/images/bunchuk_l/Изображение 405.jpgКонференція: Організація навчально- виховного процесу в початковій школі.

Педрада №1

Ознайомлення з проектом: Нова школа- простір освітніх можливостей.

/Files/images/bunchuk_l/Изображение 558.jpg/Files/images/bunchuk_l/Изображение 559.jpg/Files/images/bunchuk_l/Изображение 560.jpg

Районна конференція-2016рік.

/Files/images/bunchuk_l/Изображение 415.jpg

Педрада №2

Адаптація учнів 1 та 5 класу до навчання в школі.

/Files/images/bunchuk_l/P61031-111624.jpg/Files/images/bunchuk_l/P61031-112330.jpg/Files/images/bunchuk_l/P61031-121617.jpg/Files/images/bunchuk_l/P61031-113419.jpg/Files/images/bunchuk_l/P61031-121501.jpg

Атестація педагогічних працівників.

Атестація в школі — це важливий та відповідальний момент не лише для вчителів , які проходять чергову атестацію. Насамперед, важливо для рейтингу самої школи, кваліфікаційного рівного роботи вчителів з дітьми. Сама ж атестація здійснюється на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації педагогічної майстерності вчителів, результатів їхньої педагогічної діяльності шляхом проведення контрольних робіт, „ зрізів знань учнів”, тестування; відвідування уроків, позакласних заходів. Вчителі, які атестуються виявляють високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості; забезпечують високу результативність та якість навчальних досягнень учнів; використовують сучасні інноваційні форми і методи навчання та виховання; -беруть активну участь в методичній роботі; мають власні методичні доробки: дидактичні навчальні матеріали ; постійно працюють над своїм фаховим самовдосконаленням; мають високий рівень моральних якостей та загальної культури педагогічного працівника.

Сулима Л.М.

Вчитель початкових класів - вищої категорії

4клас: урок з основ здоров’я на тему

«Самооцінка і поведінка людини».

Вчитель формує в учнів уявлення про самооцінку людини,розглядає види самооцінки та її вплив на поведінку і здоров’я; виховує прагнення до саморозвитку й удосконалення своєї особистості. Велика увага приділяється розвитку, спостерігати, аналізувати, робити висновки, що сприяє свідомо- му засвоєнню учнями головної інформації уроку.

Кiлькiсть переглядiв: 215

Коментарi