/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_100444.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_101102.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_101719.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_102913.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_102917.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_105003.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_110415.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_111142.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_112421.jpg/Files/photogallery/1330/IMG_20171025_112026.jpg Важливою складовою навчально-виховного процесу сучасного закладу освіти є організація роботи з батьками тасім’ями учнів.У нових умовах суспільного, освітнього й технічного розвитку законодавство України чітко визначає межі відповідальності сім’ї за навчання і виховання дітей. У Концепції сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина» на 2012–2021 роки зазначено, що потребою часу є систематична й послідовна педагогізація батьківської громадськості, оскільки члени сім’ї є першими вихователями дитини. Саме з цією метою відбулась перша творча лабораторія педагогічної просвіти батьків, учні яких навчаються у 1-4 кл.Було розглянуто наступні питання :1. Історія нашої країни: УПА. Відповідь нескореного народу. (Вітоха О.М.)2. Приклад батьків у вихованні дітей. (Гайван Л.Г.)3. Розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальних здібностей дитини в умовах родини.(Кобзун О.М.)4.Режим дня молодших школярів як засіб охорони здоров'я (Сулима Л.В.)

Кiлькiсть переглядiв: 139

Коментарi