План заходів,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу серед учасників освітнього процесу в ОЗЗСО «Новопавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» на 2020-2021 н.р.
№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Виконавці | |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу | ||||
1. | Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Жовтень | Директор | |
2. | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · допоміжний персонал; · технічний персонал. | Жовтень | Директор | |
3. | Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду | Жовтень | Класні керівники | |
4. | Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Жовтень | Класні керівники | |
5. | Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти | Жовтень | Відповідальний за роботу сайту школи | |
6. | Підготовка методичних рекомендацій для педагогів: · з вивчення учнівського колективу; · з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей | Жовтень | ЗДВР | |
7. | Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників | Листопад | ПО та органи учнівського самовряд. | |
8. | Розміщення інформації щодо протидії булінгу у закладі освіти на шкільному сайті | Жовтень-листопад | Відповідальний за шкільний сайт | |
Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти | ||||
9. | Участь у навчальних семінарах для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування.(на освітніх інтернет-порталах) | Протягом року | Класні керівники та вчителі-предметники | |
10. | Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з допоміжним та технічним персоналом. | Листопад | Директор | |
11. | Засідання творчого об’єднання класних керівників «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження булінгу серед учасників освітнього процесу» | Зимові канікули | Голова творчої групи класних керівників, кл.кер. | |
12. | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | Двічі на семестр | Заступник директора з ВР , класні керівники | |
13. | Консультування класних керівників з проблемних ситуацій. | Постійно | Заступник директора з ВР | |
Робота з учнями | ||||
14. | Перегляд відео-презентацій «Булінг серед учасників освітнього процесу» | Жовтень | Кл.кер. 2-11кл | |
15. | Диспут «Що псує стосунки між людьми» (8 – 9 кл.) | Листопад | Кл.кер. 8 – 9 кл. | |
16. | Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | Листопад | Кл.кер. 1– 4 кл. | |
17. | Тиждень толерантності (за окремим планом) | Листопад | Учнівське самоврядування, ПО | |
18. | Година відвертого спілкування «Допоможи собі, рятуючи інших» | Листопад | Кл.кер . 5-7кл. | |
19. | Година спілкування “Толерантність людини – найважливіша умова миру і злагоди в сім’ї, колективі, суспільстві” | листопад | Кл.кер. 10 – 11 кл. | |
20. | Година правової грамотності “Великі права маленької дитини” | грудень | Кл.кер. 1 – 4 кл. | |
21. | Міні-тренінг "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті" (5-6кл.) | лютий | Вчитель інформатики | |
22. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» (8 – 9 кл.) | березень | Вчитель інформатики | |
23. | Дебати: «Право на приватне життя» | квітень | Кл.кер. 9-11кл. | |
24. | Складання та розповсюдження листівок на тему «Не стань жартвою булінгу» | квітень | Органи учнівського самоврядування, ПО | |
25. | Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школ», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг». | Протягом року | Кл.кер.5 – 11 кл. | |
2 26. | Година відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу» | Травень | ЗДВР, кл.кер. | |
Робота з батьками | ||||
27. | Загальношкільні батьківські збори на тему: «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою» | грудень | Директор школи | |
28. | Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Жовтень | Заступник директора з ВР | |
29. | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Протягом року | Кл.керівники | |
30. | Тематичні батьківські збори в класах з протидії та попередження булінгу | Протягом року | Кл.керівники | |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | ||||
31. | Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | Адміністрація школи, колектив закладу | |
32. | Анонімне анкетування учнів 5-11-го класів про випадки булінгу(цькування) у школі | Грудень | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | |
33. | Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Грудень | Класні керівники | |
34. | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Лютий | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | |
35. | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти | Щомісяця | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | |
36. | Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти | Травень- червень | Заступник директора з ВР | |