МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ УЧИТЕЛЯ
Загальні відомості про вчителя
1.1.Прізвище, ім’я, по батькові Бунчук Лариса Михайлівна
1.2.Дата народження 15.10.1965 р.
1.3.Освіта Вища
№ з/п | Навчальний заклад | Рік закінчення | За якою спеціальністю присвоєна кваліфікація | |||||||
1. | Мелітопольський педагогічний інститут | 1988 | Вчитель хімії та біології | |||||||
Дата атестації | Кваліфікаційна категорія | Педагогічне звання | Посада | Дисципліна, яку викладає | ||||||
2014 рік | вища | Старший вчитель | ЗДНВР | Хімія та біологія | ||||||
ІІ. Проблема, над якою працює вчитель
Роки роботи над проблемою | Зміст проблеми |
2014-2019 н.р. | Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках хімії та біології за допомогою інноваційних освітніх технологій |
ІІІ. Підвищення кваліфікації
№ з/п | № посвідчення | Дата видачі посвідчення | Назва курсів | Тема післякурсового завдання |
1. | ПК№31193118/3542-17 | 27.10.2017 | Керівників навчальних закладів фахівців природничо-математичного, технологічного, спортивного циклів | Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу навчального закладу. |
ІV. Друковані роботи
№ з/п | Навчальний рік | Найменування роботи | Де публікувалась | №, рік видання | Стисла характеристика (відкритий урок, виховна година, розробка тощо) |
1. 2. 3. 4. 5. | 2017-2018 2018-2019 2018-2019 2017-2018 2018-2019 | Презентація Презентація Буклет Презентація | Всеосвіта На Урок Всеосвіта АБЕТКАland АБЕТКАland | №236806 №ДБ-180958024 №236806 №18-1396 №18-1397 | Презентація до уроку «Виникнення та будова планети Земля.» «Зорова сенсорна система. Будова ока.» «Зорова сенсорна система. Будова ока. Палички та колбочки.» « Вчитель-вічний учень.» "Мило, його склад, мийна дія. Синтетичні мийні засоби." |
V. Виступи на педрадах, нарадах, семінарах тощо різних рівнів
Навчальний рік | Рівень (всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний) | Назва й тема заходу | Тема виступу |
2016-2017 2016-2017 2016-2017 2016-2017 2016-2017 2016-2017 2017-2018 2017-2018 2017-2018 2018-2019 | районний шкільний шкільний шкільний шкільний шкільний Шкільний Шкільний Шкільний шкільний | Засідання районного методоб’єднання вчителів хімії. Педрада Педрада Педрада Педрада Педрада Педрада Педрада Педрада педрада | 1. «Конструюємо уроки самі». 2. Про концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа». 3. Про рівень готовності та адаптація учнів 1 класу. 4. Про створення психологічного клімату для успішного навчання п*ятикласників в основній школі. 5.Реалізація принципів компетентнісного підходу у навчанні та вихованні підростаючої особистості як один із шляхів оновлення змісту освіти. 6.Про спрямованість педагогічного колективу на створення умов для всебічного розвитку здорової особистості через упровадження здоров*язберігаючих технологій. 7. Про створення умов для різнобічного розвитку і саморозвитку особистості, індивідуалізації і диференціації навчання, переходу на особистісно орієнтовані технології. 8. Про моніторинг якості навчальних досягнень та результати педагогічної роботи як основу формування освітньої компетенції. 9. Про Нову українську школу :ключову реформу Міністерства освіти і науки. Про державний стандарт початкової освіти. 10. Про теорію і практику інтегрованого навчання в сучасному освітньому закладі.
. |
VІІІ. Застосування технологій НУШ
№ з/п | Навчальний рік | Назва інноваційної технології | Клас | Предмет | Педагогічний ефект |
1. | З 2016-2017 по 2018-2019 | Технологія формування критичного мислення ІКТ технології | 8-11 7-11 | Біологія та хімія Біологія та хімія | Підсилення ефективності освітнього процесу й отримання результату у вигляді комплексу не знань, вмінь та навичок, а компетентностей, необхідних для життя та подальшого навчання учнів. |
ІХ. Участь у методоб’єднаннях, ТГ тощо різних рівнів
Навчальний рік | Рівень | Зміст участі |
2016-2017 2018-2019 | Районний Шкільний | Інноваційні технології та методики навчання . Формування ціннісних орієнтацій в процесі вивчення хімії. |
Х. Узагальнення ППД (авторські, індивідуальні програми, творчі роботи міні-підручники, посібники тощо)
№ з/п | Навчальний рік | Зміст роботи |
1. 2. | 2016-2018 2017-2018 | Брошури: Екологічні та природоохоронні питання на уроках хімії. Формування екологічних знань у процесі викладання біології. Використання комп’ютерних технологій на уроках біології. |
ХІ. Участь у творчих професійних конкурсах («Учитель року», конкурси розробок уроків, тощо)
Навчальний рік | Назва конкурсу | Предмет | Результативність |
2016-2017 | Учитель року | Біологія | Учасник очного етапу другого (обласного) туру. |
ХІІ. Результативність роботи з обдарованими учнями (МАН, олімпіади, творчі конкурси тощо)
Навчальний рік | Предмет | Назва заходу | Тема роботи | ПІБ учня | Клас | Зайняте місце |
2016-2017 н.р. 2018-2019 2018-2019 | Хімія Хімія Біологія Хімія | Олімпіада Олімпіада Олімпіада Олімпіада | Сулковська Ір Борисова Валер Вітоха Максим Шведов Євген Криль Валентин Вітоха Максим Ільчишин Олег Сулковська І. | 9 10 9 7 8 9 10 11 | ІІ ІІ ІІ |
Рік народження: 1965
Освіта: вища
Фах: вчитель хімії та біології
Звання, нагороди: старший вчитель, грамоти управління освіти і науки облдержадміністрації, відділу освіти Врадіївської райдержадміністрації, подяка облдержадміністрації.
Посада: заступник директора школи з НВР, вчитель хімії та біології
Педагогічний стаж: 30 років
Адреса досвіду: Новопавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Врадіївської райдержадміністрації
Проблема над якою працює:
«Розвиток компетентностей учнів на основі інноваційних технологій у системі хімічних та біологічних знань.
Робота по данній темі:
Підготовка учнів до життя, розвиток їх інтелектуальних і творчих здібностей, опанування знань, актуалізація вмінь, необхідних у житті, - уміння спілкуватись, контактувати з іншими людьми, у тому числі задля розв'язання конкретних проблем, уміння опрацьовувати інформацію, гнучко реагувати на зміни в житті.
Результати роботи:
Учні беруть участь у Всеукраїнських конкурсах та акціях. Особливий інтерес викликає Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «Колосок» та Міжнародна природознавча гра «Геліантус». Команди учнів отримали сертифікати та призи. Учні стають призерами шкільних та районних олімпіад з хімії та біології.
Друкована продукція:
1. Брошура «Формування екологічних знань у процесі викладання біології»
2. Брошура «Екологічні та природоохоронні питання на уроках хімії та біології»
3. Брошура «Використання комп*ютерних технологій на уроках хімії та біології»
Презентація досвіду роботи : «Підвищення якості навчально – виховного процесу шляхом упровадження інформаційно - комунікаційних технологій під час вивчення хімії та біології».
Презентації з біології , хімії та природознавства.
Моє педагогічне кредо:
“ Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості ”.
Працювала над проблемою:
Підвищення якості навчально – виховного процесу шляхом упровадження інформаційно - комунікаційних технологій під час вивчення хімії та біології.
Результат моєї роботи: Створення навчальних інтерактивних вправ в ігровій формі з використанням електронного ресурсу
LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модуліможуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або длясамостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін.