МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ УЧИТЕЛЯ

Загальні відомості про вчителя

1.1.Прізвище, ім’я, по батькові Бунчук Лариса Михайлівна

1.2.Дата народження 15.10.1965 р.

1.3.Освіта Вища

№ з/п

Навчальний заклад

Рік закінчення

За якою спеціальністю присвоєна кваліфікація

1.

Мелітопольський педагогічний інститут

1988

Вчитель хімії та біології

Дата атестації

Кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання

Посада

Дисципліна, яку викладає

2014 рік

вища

Старший вчитель

ЗДНВР

Хімія та біологія

ІІ. Проблема, над якою працює вчитель

Роки роботи над проблемою

Зміст проблеми

2014-2019 н.р.

Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках хімії та біології за допомогою інноваційних освітніх технологій

ІІІ. Підвищення кваліфікації

№ з/п

№ посвідчення

Дата видачі посвідчення

Назва курсів

Тема післякурсового завдання

1.

ПК№31193118/3542-17

27.10.2017

Керівників навчальних закладів фахівців природничо-математичного, технологічного, спортивного циклів

Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу навчального закладу.

ІV. Друковані роботи

№ з/п

Навчальний рік

Найменування роботи

Де публікувалась

№, рік видання

Стисла характеристика (відкритий урок, виховна година, розробка тощо)

1.

2.

3.

4.

5.

2017-2018

2018-2019

2018-2019

2017-2018

2018-2019

Презентація

Презентація

Буклет

Презентація

Всеосвіта

На Урок

Всеосвіта

АБЕТКАland

АБЕТКАland

№236806

№ДБ-180958024

№236806

№18-1396

№18-1397

Презентація до уроку «Виникнення та будова планети Земля.»

«Зорова сенсорна система. Будова ока.»

«Зорова сенсорна система. Будова ока. Палички та колбочки.»

« Вчитель-вічний учень.»

"Мило, його склад, мийна дія. Синтетичні мийні засоби."

V. Виступи на педрадах, нарадах, семінарах тощо різних рівнів

Навчальний рік

Рівень (всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний)

Назва й тема заходу

Тема виступу

2016-2017

2016-2017

2016-2017

2016-2017

2016-2017

2016-2017

2017-2018

2017-2018

2017-2018

2018-2019

районний

шкільний

шкільний

шкільний

шкільний

шкільний

Шкільний

Шкільний

Шкільний

шкільний

Засідання районного методоб’єднання вчителів хімії.

Педрада

Педрада

Педрада

Педрада

Педрада

Педрада

Педрада

Педрада

педрада

1. «Конструюємо уроки самі».

2. Про концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа».

3. Про рівень готовності та адаптація учнів 1 класу.

4. Про створення психологічного клімату для успішного навчання п*ятикласників в основній школі.

5.Реалізація принципів компетентнісного підходу у навчанні та вихованні підростаючої особистості як один із шляхів оновлення змісту освіти.

6.Про спрямованість педагогічного колективу на створення умов для всебічного розвитку здорової особистості через упровадження здоров*язберігаючих технологій.

7. Про створення умов для різнобічного розвитку і саморозвитку особистості, індивідуалізації і диференціації навчання, переходу на особистісно орієнтовані технології.

8. Про моніторинг якості навчальних досягнень та результати педагогічної роботи як основу формування освітньої компетенції.

9. Про Нову українську школу :ключову реформу Міністерства освіти і науки.

Про державний стандарт початкової освіти.

10. Про теорію і практику інтегрованого навчання в сучасному освітньому закладі.

.

VІІІ. Застосування технологій НУШ

№ з/п

Навчальний рік

Назва інноваційної технології

Клас

Предмет

Педагогічний ефект

1.

З 2016-2017 по

2018-2019

Технологія формування критичного мислення

ІКТ технології

8-11

7-11

Біологія та хімія

Біологія та хімія

Підсилення ефективності освітнього процесу й отримання результату у вигляді комплексу не знань, вмінь та навичок, а компетентностей, необхідних для життя та подальшого навчання учнів.

ІХ. Участь у методоб’єднаннях, ТГ тощо різних рівнів

Навчальний рік

Рівень

Зміст участі

2016-2017

2018-2019

Районний

Шкільний

Інноваційні технології та методики навчання .

Формування ціннісних орієнтацій в процесі вивчення хімії.

Х. Узагальнення ППД (авторські, індивідуальні програми, творчі роботи міні-підручники, посібники тощо)

№ з/п

Навчальний рік

Зміст роботи

1.

2.

2016-2018

2017-2018

Брошури: Екологічні та природоохоронні питання на уроках хімії.

Формування екологічних знань у процесі викладання біології.

Використання комп’ютерних технологій на уроках біології.

ХІ. Участь у творчих професійних конкурсах («Учитель року», конкурси розробок уроків, тощо)

Навчальний рік

Назва конкурсу

Предмет

Результативність

2016-2017

Учитель року

Біологія

Учасник очного етапу другого (обласного) туру.

ХІІ. Результативність роботи з обдарованими учнями (МАН, олімпіади, творчі конкурси тощо)

Навчальний рік

Предмет

Назва заходу

Тема роботи

ПІБ учня

Клас

Зайняте місце

2016-2017 н.р.

2018-2019

2018-2019

Хімія

Хімія

Біологія

Хімія

Олімпіада

Олімпіада

Олімпіада

Олімпіада

Сулковська Ір

Борисова Валер

Вітоха Максим

Шведов Євген

Криль Валентин

Вітоха Максим

Ільчишин Олег

Сулковська І.

9

10

9

7

8

9

10

11

ІІ

ІІ

ІІ

/Files/images/P_20160930_141206_1.jpg Прізвище, ім’я, по батькові: Бунчук Лариса Михайлівна

Рік народження: 1965

Освіта: вища

Фах: вчитель хімії та біології

Звання, нагороди: старший вчитель, грамоти управління освіти і науки облдержадміністрації, відділу освіти Врадіївської райдержадміністрації, подяка облдержадміністрації.

Посада: заступник директора школи з НВР, вчитель хімії та біології

Педагогічний стаж: 30 років

Адреса досвіду: Новопавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Врадіївської райдержадміністрації

Проблема над якою працює:

«Розвиток компетентностей учнів на основі інноваційних технологій у системі хімічних та біологічних знань.

Робота по данній темі:

Підготовка учнів до життя, розвиток їх інтелектуальних і творчих здібностей, опанування знань, актуалізація вмінь, необхідних у житті, - уміння спілкуватись, контактувати з іншими людьми, у тому числі задля розв'язання конкретних проблем, уміння опрацьовувати інформацію, гнучко реагувати на зміни в житті.

Результати роботи:

Учні беруть участь у Всеукраїнських конкурсах та акціях. Особливий інтерес викликає Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «Колосок» та Міжнародна природознавча гра «Геліантус». Команди учнів отримали сертифікати та призи. Учні стають призерами шкільних та районних олімпіад з хімії та біології.

Друкована продукція:

1. Брошура «Формування екологічних знань у процесі викладання біології»

2. Брошура «Екологічні та природоохоронні питання на уроках хімії та біології»

3. Брошура «Використання комп*ютерних технологій на уроках хімії та біології»

Презентація досвіду роботи : «Підвищення якості навчально – виховного процесу шляхом упровадження інформаційно - комунікаційних технологій під час вивчення хімії та біології».

Презентації з біології , хімії та природознавства.

Моє педагогічне кредо:

“ Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості ”.

Працювала над проблемою:

Підвищення якості навчально – виховного процесу шляхом упровадження інформаційно - комунікаційних технологій під час вивчення хімії та біології.

Результат моєї роботи: Створення навчальних інтерактивних вправ в ігровій формі з використанням електронного ресурсу

http://learningapps.org/

для подальшого використання на уроці та в позаурочний час .

Я і мої учні отримали авторство на свої роботи в світовій Інтернет-мережі .

Довідка:Що таке LearningApps.org?
LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модуліможуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або длясамостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін.

Актуальність використання інтерактивних навчальних вправ .


1.Здійснення інтерактивного підходу.

2.Можливість використання здобутків новітніх інформаційних технологій

3.Удосконалення навичок самостійної роботи учнів з використанням мережі Інтернет.

4.Можливість зробити процес навчання динамічним, цікавим, сучасним,змістовним.

5. Можливість отримати миттєвий результат своєї роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 972

Коментарi